Subject: FW: Kooskõlastamiseks Sotsiaalkindlustusamet F. R. Kreutzwaldi tn 5 uus üürileping ja parendustööde teostamise kokkulepe lisa 6.1
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 09:01:22 +0300

From: Martin Maltsev <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 18, 2025 12:51 PM
To: Lisbeth Mikson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Kristin Tamm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kaidi 
Rand - RAM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Kristel Marksalu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Janar Vellak 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Ragne Künnapas 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Ed: Kooskõlastamiseks Sotsiaalkindlustusamet F. R. Kreutzwaldi tn 5 
uus üürileping ja parendustööde teostamise kokkulepe lisa 6.1

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kaks küsimust seoses hoone sisekorraeeskirjaga (lisa 5, p2)

1.	Läbipääsuvahendite haldamine- Kaarte, võtmeid väljastab, võtab vastu ja 
peab nende üle arvestust hoone haldur- sain aru, et plaanis on kasutusele 
võtta Rakvere riigimaja puhul riigimajade läbipääsu- ja valvesüsteem. Täna 
on riigimajade läbipääsukaartide haldus SKA käes. Rakveres peaks kõik SKA 
ruumidega seotud uksed olema läbitavad riigimaja läbipääsukaartiga ning 
võtmeid SKA hoones igapäevaseks liikumiseks ei vaja. Kas on plaanis ära 
muuta?
2.	Millistel nädalapäevadel automaatvalvestus toimib (E-P või E-R)? Kas 
oleks võimalik nihutada automaatse valvestamise aega varajasemaks (alates 
kella 06:00, sarnaselt Tartu, Pepleri üüripinnale)? Mida tähendab- juhul, 
kui hoone valvestamine ei toimu automaatselt, tagab üürnik objekti 
valvestamise? SKA ei plaani kasutajatele kätte jagada valvekoode, kui töö 
kohustused seda ei pea vajalikuks ning hoones on automaatvalvestus olemas.

Tehniline valve

Hoones on tehniline valve.

Hoone võetakse valvest maha 7:00 ja hoone valvestub alates kell 23:00.

Juhul, kui hoone valvestamine ei toimu automaatselt, tagab üürnik objekti 
valvestamise.

Lisas 2 kood 400 all on jäänud kajastamata sisseseade remontteenus, lisas 3 
on see eelarvestatud ning parendustööde kokkuleppe punkti 9.1.1 kontaktiks 
olen mina-  need muudatused Kristin on juba eilse kohtumise taustal vist 
jõudnud juba sisse viia.

Martin Maltsev
peaspetsialist (haldus)

üldosakond
Sotsiaalkindlustusamet
___________________________

59151256

 <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/> www.sotsiaalkindlustusamet.ee

See kiri ja manused võivad olla konfidentsiaalsed. Kui olete saanud kirja 
eksikombel, ei tohi te selle alusel midagi ette võtta ega seda levitada. 
Palun teavitage kirja saatjat eksitusest ning kustutage kiri.

Saatja: Lisbeth Mikson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 4. juuni 2025 10:01
Adressaat: Martin Maltsev <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Koopia: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Teema: Kooskõlastamiseks Sotsiaalkindlustusamet F. R. Kreutzwaldi tn 5 uus 
üürileping ja parendustööde teostamise kokkulepe lisa 6.1

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan kooskõlastamiseks Sotsiaalkindlustusameti F. R. Kreutzwaldi tn 5 uue 
üürilepingu koos lisadega ja parendustööde teostamise kokkuleppe.

Ootan tagasisidet esimesel võimalusel.

Heade soovidega

Lisbeth Mikson
lepingute spetsialist

Tel: +37256569397